środa, 26 stycznia 2011

Makijaż miał być ..;)

Przepraszam ,za brak postów i milczenie ale od mojego pomysłu przeszłam od razu w czyn i wpadłam w wir pracy .. nie chce zapeszać ale może zostanę biznes woman ;) Jak na razie przekopuje się przez papierki ,regulaminy i inne rzeczy które myślałam kiedyś ,że nigdy nie pojmę :) 3majcie za mnie mocno kciuki bo się przyda.
Dziś chciałam ,wam zaprezentować  mój zwykły dzienny makijaż , w tym oto celu wdzięczyłam się do aparatu ,zrzuciłam na komputer i doszłam do wniosku ,że makijażu ewidentnie nie widać ..ale cóż..pozostaje mi się tylko do was po uśmiechać ze zdjęć i wysyłać wam pozytywne wibrację ;)
Bez flesza :



Z Fleszem:

13 komentarzy:

  1. Hej Marianno:D ja Ci odpiszę tutaj bo w sumie chyba będzie tak wygodniej:) po pierwsze powiem Ci że zkochałam sie w Twoich włosach:D piekny kolor, piękne dredy, gratuluje!! no a co do kolorku to jak patrze na zdjecia myślę że łosoś był by dla Cienie super ale też ten mój desert rose Bobbi był by fajny a on jest właśnie raczej chłodny...masz chyba troche chłodniejszy odcień cery odemnie ale widze że raczej właśnie z żóltymi pigmentami i myslę że ja użyłabym na Tobie jednak różu-nie takiego czuystego czy oczywistego ale właśnie różu nie brzoskiwni..ale powiem Ci że chłodny róż jakiego sie obawiasz może kłócić sie z kolorem Twoich włosów- widze że masz trcohe inny kolorek naturalny i z koleji daje sobie odciąć łapkę że do nich bardziej by pasował! na 1 zdjeciu wiadomo wszytsko wyszło raczej chłodne więc żeby mieć pewność musiałabym Cie zobaczyć- ale masz racje co wizażysta to teoria:D ja dawno temu zobaczyłam film z panem Eduardem Fereira (chyba tak...) i on właśnie mówił o tym żeby do ciepłych twarzy z odcieniem żółci nie dodawać ciepłych róży typu brzoskwinia- ja spróbowałam i pomyślałam omg jest lepiej, faktycznie:D no i teraz to sie sprawdza na dziewczynach:)
    wiec to chyba tyle- miło Cię poznać:D

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za info o korektorze mam tylko problem z doborem koloru czym sie sugerowac?

    OdpowiedzUsuń
  3. Pasuje Ci , ja zawsze mam problem z doborem podkladu itd . I zazwyczaj wychodzi mi na twarzy tzw. "maska" ;)) Pozdrowienia ! Czekam na kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym lepiej. Prawdziwy makijaż moim zdanim powinien być właściwie niezauważalny.

    OdpowiedzUsuń
  5. bo makijaz dzienny to taki którego nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. a przez Ciebie nabrałam ochoty na dredy, wiesz? wstrętna Ty! ale nie zrobię bo mi się zbyt szybko nudzą moje włosy

    OdpowiedzUsuń
  7. tak, miałam kiedyś photobloga;)- jeśli już Ci odpisałam na to pytanie, to przepraszam, ale nie pamiętam dlatego piszę=)
    ahh te Twoje dreadki...
    Fajnie mieć w blogowym światku osobę znającą się na makijażu=D

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz idealne wlosy! Chcialabym takie :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili- a jeśli masz ochotę, dodaj mój blog do obserwowanych, będzie mi bardzo miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor włosów :D wyjątkowo ci w nim dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello there,

    I have to say, your blog is lovely!
    Everything seems so nice!

    Check out mine if you have not yet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że blog stoi w miejscu bo lubiłam tu zaglądać :(

    OdpowiedzUsuń