wtorek, 18 stycznia 2011

Makijaż i fryzura Magdy :)

Korzystając ,że jestem u tż i mam pod ręką studio i fotografa robię zdjęć ile się da :D Do stylizacji dla Magdy zainspirował mnie gorset ,który znalazłam w ciuchlandzie za 1 zł. i od jakiegoś czasu szukałam okazji gdzie by go wykorzystać. Na początek mały przedsmak zdjęć z tej sesji :) Co dzień tworze i jestem w swoim żywiole więc  dla mnie dobry  czas :)


Foto.1 Magda przed
 Foto.2 Makijaż , fryzura i stylizacja moja ,zdjęcie wykonane przez Jarka <klik>

2 komentarze:

  1. Fajnie, że spełniasz się w tym co robisz=)
    co do zdjęć, to przeszkadza mi tu tylko okropnie czarny stanik wychodzący spod gorsetu=/
    ano tęsknię, tęsknię, ale już raczej do dredków nie wrócę^^ za dużo zabawy, może kiedyś zaszaleję i założę sobie dreadlocki na jakiś czas, a narazie zastanawiam się nad ścięciem włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć:)
    Jak na razie bardzo podoba mis ie Twój styl, łączysz w sobie wszytsko to co lubie najbardziej czyli długie kiecki, turbany, dredy i wizaz:)
    Widze, że jestes z Lublina, mogłabyś napisać jaką szkołe/kurs wizażu skończyłaś i gdzie pracujesz w swoim zawodzie?:)
    Ja bym bardzo chciała pracować jako wizażystka, tylko potrzebuje rady jak zacząć...
    Mam nadzieje, że odpiszesz:) możesz na piv mój mail: aniasamozlo@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie,
    Ania z Lublina:)
    p.s nie wiem czy nie pisze 2 raz tego samego komenta ale nie wiem czy tamten dobrze sie wysłał;]

    OdpowiedzUsuń